ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור איתך קשר

    Array
    Israel win

    הפקת בת מצווה

    חוגגים בר או בת מצווה בקרוב? יש לנו הרבה מה להציע לכם!

    בכלל היום הפקת בר/ בת מצוה נחשבת  לאחד האירועים החווייתיים והמשמעותיים בחיי הילד/ה בהגיעם לגיל -13 -12.

    אם פעם היו חוגגים בקטן ואף פוסחים על חגיגת הבת מצווה  הרי שהיום סביב האירוע הנ״ל יש מאמץ ארגוני רב הדומה לעיתים לזה של חתונה

    אנו בדוז פואה הפקות תפרנו עבור היום המיוחד הזה מגוון קונספטים ייחודיים לחגיגת הבת מצווה החל מחגיגות בוטיק מפנקות על יאכטות מפוארות ונסיעה בלימוזינה עם כל החברות, אל מסיבה בחוות סוסים, או בוילה מפנקת עם בריכה עם כל האורחים שלכם או בגן אירועים מושלם – איך שלא תחליטו לחגוג אנחנו כאן לעזור לכם לתכנן את האירוע מ-א' ~ ת' כדי שאתם תגיעו לאירוע שלכם כמו אורחים !

    לנו ולכם חשוב שהיום הזה יתנהל על הצד הטוב ביותר, ללא תקלות, ולכן חשוב לעבוד עם בעלי מקצוע איכותיים ומקצועיים, חשוב להיות בעניינים לגבי האטרקציות המובילות וכל הטרנדים החמים ולקבוע מראש את סגנון האירוע ומי האורחים שיוזמנו לאירוע.

    האם זה אירוע משולב (ילדים ומבוגרים) או האם יכיל רק את ילדי הכיתה או רק את בנות הכיתה?

    טיפ > נסו עד כמה שיותר לשלב את ילדת בת המצווה בהחלטות, בסופו של דבר זו המסיבה שלה ורצוי שהיא תהיה הכי מעורבת!

    בהפקת האירוע שלכם אנו שמים דגש על:

    1. בניית קונספט מותאם לאירוע > איזה לוקשיין יבחר ומי קהל המוזמנים > מה יהיה נושא האירוע?
    2. בחירת העיצוב – עיצוב הוא אחד הדברים הראשונים שהאורחים שלכם פוגשים. אנו דואגים שהוא יהיה מרגש וחוויתי ויכניס את האורחים לאוירת האירוע!
    3. בניית תפריט מותאם לקהל האורחים ילדים ומבוגרים – תוך הקפדה על מנות שילדים אוהבים מול מנות מותאמות לקהל הבוגר> אנו עובדים עם מיטב השפים וחברות הקייטרינג המובילות מה שמבטיח לכם את הצלחת האירוע !
    4. בחירת אטרקציות ייחודיות – כאלה שלא רואים בכל מקום וכדי לגרום לאירוע שלכם להיות אירוע הכי חוויתי מקורי ומהנה! כולל פינות צילום חווייתיות כאלה שהכי מצטלמות ומלהיבות לכם את האורחים!
    5. בחירת החלק האמנותי > כניסת הילדה, ריקוד , הופעה של אומן אורח וכל תוכן אומנותי אחר.
    6. ניהול האירוע – אנו מלווים אתכם בכל תהליך ההפקה, וביום האירוע אנחנו מנהלים את האירוע מא-ת כדי שאתם תוכלו להיות עם האורחים שלכם וכדי שילדת הבת מצווה תהנה עם החברים שלה.

     

    חוגגים בר/בת מצווה בקרוב ? דברו איתנו!

    מזמינים אתכם לפגישה ראשונית יחד נעבור על כל מרכיבי האירוע שלכם ונצא לדרך!

    לקוחות מספרים

    הראשונה שמגיעה לה תודה ע-נ-ק-י-ת זאת המפיקת אירועים והמארגנת מספר אחת ענת ברניר!! ענת הלכה איתנו יד ביד לכל אורך התהליך. בפגישה הראשונה בנינו תקציב, ממש עברנו ספק ספק הכנסו הכל לטבלת אקסל סופר נוחה שענת יצרה. משם ענת עזרה לנו למצוא את הספקים הכי טובים שיש ניהלה משא ומתן עם כל אחד ואחד מהם ושמה דגש על כל החוזים(העין שלה לא מפספסת שום דבר!!).מעבר לכל זה היא הייתה זמינה לכל שאלה ובקשה בכל שעות היום. באירוע עצמו ענת דאגה לכל פרט הכי קטן שיש לא נחה לשנייה עד שראתה שהכל מתקתק. הורידה מאיתנו ומהמשפחות ים לחץ באירוע עצמו. הרבה זוגות מתלבטים אם לקחת מפיקה חיצונית לדעתי זה מאסט וענת שווה כל שקל ושקל!!

    אליס ומיכאל - חתונה ספטמבר 2021

    מאיה רהב, מנהלת תחום דיגיטל בנק הפועלים, ענתוש היקרה בוקר טוב, בוקר אחריי הבתמצווש, רציתי לומר תודה! הצלחת לייצר לרומי את חוויית חייה! הגשמת לה את כל החלומות! כמובן שלי זה היה ברור מרגע שרומי אמרה שהיא לא רוצה בת מצווש כמו של כולן....שמי אם לא את תצליחי להכנס לראש שלה ולהגשים כל פנטזיה! אז תודה לך ולכל הצוות המדהים שהיה. הגענו כמו מלכות, בילינו כמו מלכות וקיבלנו בכל רגע תחושה ממך שאין דבר בלתי אפשרי!נשיקות, עד לאירוע הבא....❤💙💚💜

    מאיה רהב, מנהלת תחום דיגיטל בנק הפועלים

    פניתי לענת מחברת Duz Pua לאור המלצות מקולגות, חזרו אליי במהרה והחלו לטפל בהפקת האירוע בצורה מקצועית ואדיבה. קיבלתי ליווי מלא, מענה לכל שאלותיי, עזרה בעבודה למול ספקים אחרים ועוד. נעים לגלות שיש חברות שנותנות שירות נפלא, עומדות במילתן ועושות הכל למען הלקוח. ללא ספק איעזר בשירותי החברה גם בעתיד. סברינה גלסברג נשיא, מנהלת משאבי אנוש, קנדקס טכנולוגיות בע"מ

    קנדקס טכנולוגיות בע"מ

    ענת יקרה, עדיין מתואששת מאתמול והקדמת אותי. רציתי להגיד לך שוב תודה רבה על ערב שלא יישכח. אירוע מושלם!! המקום , האוכל , רמת השירות!! הצוות המדהים!! הכל מתוקתק ומאורגן!! שאפו גדול לך!! תותחית ומקצועית!! שמחתי שנהנית גם בעצמך. כולם נהנו ברמות!! מקבלת אין ספור הודעות וטלפונים מאנשים על כמה שהיה אירוע מושקע ושמח וברמה גבוהה. מעריכה מאוד!! תודה ענקית שוב!!! שיהיה לך חג שמח!!! וחיבוק ענק ❤️🙏🏻😘🥰😀

    לילך יומולדת 50 - חדר פרטי, יולי 2022

    ענתי היקרה, עכשיו כשאנחנו אחרי, אני לא מעכלת שזה מאחורינו... כל המתח של השבועות האחרונים ובפרט בשבוע האחרון.... אז אחרי שעיכלנו רציתי להגיד לך תודה רבה!!! על שניהלת את כל האופרציה (וזאת חתיכת אופרציה!) ביד רמה, מא' ועד ת', לכל דבר ועניין!! על שהיית ודאגת, ורצת לכל בקשה מהגדולה ועד לקטנה. בלעדייך זה לא היה קורה!! בת מצווש מהאגדות - אפשרת לנו לקיים ארוע מהנה בכיף והנאה!!! אורי נהנתה, אנחנו נהננו, הילדים לא רצו ללכת, והאורחים לא מפסיקים לשבח 🌸🌸 אז שוב המון תודה!!! נפגש בבת מצווש הבאה🥰

    מיכל בת מצווה לאורי - יולי 2021

    ענת אהובה שלנו 💓💓 מגשימת החלומות שלנו 🌸 אלפי תודות על אירוע בת מצווה לאגם הנסיכה שלנו. על עיצוב אירוע מהאגדות כמו שחלמנו ודמיינו ואת הפכת את החלום למציאות מתוקה וקסומה. הכל נבחר בטוב טעם הכי מובחר שיש, לא חסכת בפרטים הקטנים . נתת את כל כולך, עם צוות מדהים שלצידך. הפכת את האירוע שלנו לאירוע שלא מפסיקים לדבר עליו. קלעת בדיוק לכל מי שהיה גם הילדים וגם המבוגרים ובוודאי של ילדת הבת מצווה !! זכינו להכיר אותך, מלאת טוב לב ונתינה , מהרגע הראשון סמכתי עליך וידעתי שאני בידיים הכי טובות שיש! גיליתי אשה מוכשרת ומלאה באהבה ותשוקה למקצוע ולשמח אנשים ברגעים המאושרים בחיים. שנזכה לחוות איתך עוד רגעי שמחה ואושר ואת תזכי לשמח ולקבל בחזרה את כל הטוב שאת מפיצה סביבך. אוהבים המון המון משפחת גולן ❤️

    אוגוסט 22 - בת מצווה לאגם

    ממליצה בחום על ענת האלופה מדוז פואה הפקות!! תיקתקה לנו אירוע אליפות שלא ישכח הרבה זמן…!! ענת מלאת אנרגיות ועובדת בקצבים גבוהים, תמיד זמינה ומלאת יצירתיות. מתמודדת עם כל אתגר ובלת"מ תוך כדי מתן תחושת רוגע ושליטה. העיצוב היה מושקע בטירוף בקונספט שבחרנו מראש והיה פשוט אירוע חלום!!! אין ספק שנמשיך לעבוד ביחד💪💪💪 שירלי, PWC Israel מנהלת משאבי אנוש גד מוזס: היה לי ממש כייף לעבוד איתך!!!!❤️❤️ שירלי, PWC Israel מנהלת משאבי אנוש גד מוזס: תודה על הכל!!

    אירוע חברה של חברת PWC Israel

    ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור איתך קשר

      מידע נוסף בנושא

      הפקת בת מצווה

      הבת שלכם חוגגת ממש בקרוב בת מצווה? לא ברור לכם איך זה קרה, אבל היא גדלה מאוד מהר? אם כך, טבעי שתרצו לעשות לה מסיבה שהיא לא תשכח. היום גם בת מצווה, כמו בר מצווה, זו חגיגה שההורים תמיד משקיעים בה מחשבה רבה. לכן, אם אתם תוהים מאיפה להתחיל להתמודד עם אתגר כמו הפקת בת מצווה, חשוב שתבינו: אתם לא צריכים לעשות את זה לבד. הפקת אירוע, ובמיוחד אם הוא מרגש וחשוב כמו בת מצווה, זה אתגר גדול. יש הרבה מאוד פרטים שצריך להתייחס אליהם אם רוצים ליצור אירוע מושלם, ולכן זו הפקה שלא תתאים לכל אחד. מיואשים? מבולבלים? פנו עוד היום אל המותג בנות חוגגות בסטייל תוכלו להיות בטוחים שהבת שלכם תתגאה מאוד באירוע שתפיקו לה.

      כל היתרונות של שירותי הפקת בת מצווה

      אתם יכולים לשבת היום שעות מול המחשב ולקרוא אינספור מאמרים בנושא של הפקת בת מצווה. אתם אפילו יכולים לדבר עם כמה אנשי מקצוע בתחום ולקבל מהם טיפים. תוכלו להיכנס גם לקבוצות של הורים שכבר הפיקו אירועים כזה ולהתייעץ איתם, אך בפועל, זה לא אותו הדבר כמו לפנות אל המומחים. יש לא מעט יתרונות להזמנת שירות מקצועי בתחום הזה, כי כאשר המומחים מפיקים לכם אירוע, הוא פשוט יוצא מושלם. בנוסף, כאשר מישהו בעל ניסיון אחראי על הפקת בת המצווה, הוא יודע איזה פרטים חשובים ומה צריך לקחת בחשבון. לכן, אם מבחינתכם אין מקום לטעויות באירוע הקרוב של הילדה, פנו אל הטובים ביותר בתחום ובקשו מהם עזרה.

      זמינות ומקצועיות לכל אורך הדרך

      זה נכון שיש הרבה חברות שמציעות לתת לכם שירותי הפקת בת מצווה. עם זאת, לא בכל מקום תוכלו ליהנות מהטוב ביותר שמחכה לכם אצל המותג בנות חוגגות בסטייל. אם אתם רוצים ליהנות מהשילוב בין מקצועיות, זמינות ללקוח בכל עת ומחשבה על כל פרט כאן – בנות חוגגות בסטייל זו הכתובת הנכונה עבור האירוע הקרוב שלכם. רוצים לקבל הצעת מחיר? לשאול כל שאלה שיש לכם לגבי תהליך הפקת האירוע? חייגו עוד היום למספר: 052-8444552 ותראו שבת המצווה הקרובה תהיה בלתי נשכחת.

      הפקות לבת מצווה

      בשנים האחרונות חגיגות בת מצווה הפכו להיות עניין חשוב מאוד. אין ילדה שלא רוצה שההורים יעשו לה מסיבת מיוחדת במינה, ולכן נשאלת השאלה: איך מפיקים בת מצווה חלומית? מה הופך בת מצווה אחת למוצלחת ומהנה יותר מאחרות? אם גם אתם תוהים לגבי העניין הזה, כדאי שתדעו: היום הפקות לבת מצווה זה משהו שלא צריך להתמודד איתו לבד. האתגר של הפקת בת מצווה יכול לכלול לא מעט פרטים, כמו למשל: בחירת המקום, שילוב האטרקציות הנכונות ועוד. לכן, אם יש לכם אפשרות לפנות אל חברה מקצועית כמו חברת בנות חוגגות בסטייל ולהזמין את שירותיה, למה לחשוב פעמיים לפני שאתם עושים זאת?

      כל היתרונות של הפקות לבת מצווה ע"י המומחים

      אין ויכוח על כך ששירותי הפקות לבת מצווה עולות כסף. לכן ברור מדוע הורים רבים מנסים לחסוך ולא בטוחים האם זה כדאי להם. מצד שני, כולנו יודעים שהפקת אירוע מיוחד דורשת זמן, תשומת לב וגם לא מעט ידע וכישרון. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שאם תפנו אל חברה מקצועית שחיה ונושמת את התחום הזה, אתם תהיו בידיים טובות. לא תצטרכו להתמודד לבד עם כל האתגרים שמציבה הפקת בת מצווה, כי מישהו אחר יעשה עבורכם את הדברים.

      בואו ליהנות ממקצועיות חסרת פשרות

      יצא לכם לדבר עם הורים שהזמינו בעבר שירותי הפקות לבת מצווה ולא לגמרי יצאו מרוצים? אתם תוהים מה עליכם לעשות כדי להבטיח שאתם עומדים ליהנות משירות ברמה הגבוהה ביותר שיש? אם כך, חשוב להבין: צריך לפנות רק אל חברת הפקות מנוסה ומקצועית. הפקת אירוע בוטיק בסטייל זה משהו שרק חברות מובילות יודעות להתמודד איתו. לכן, אם תוכלו לפנות אל חברת בנות חוגגות בסטייל עוד היום, אל תהססו! החברה זמינה עבורכם תמיד לכל שאלה או בקשה, ואין ספק שגם אתם, כמו כל הלקוחות האחרים של החברה, תצאו מרוצים. כאן יעזרו לכם לבחור את המקום הנכון לבת המצווה, את האטרקציות ואת כל שאר הפרטים שיהפכו את האירוע למושלם. לקבלת הצעת מחיר ושירות אדיב לכל אורך הדרך חייגו עוד היום למספר: 052-8444552.

      הפקת בת מצווה מיוחדת

      לבת הקטנה שלכם תהיה בת מצווה בקרוב? חשוב לכם לעשות לה לא עוד אירוע, אלא משהו מיוחד במינו? חולמים על הפקת בת מצווה מיוחדת שהיא לא תשכח כל כך מהר? אם כך, חשוב שתדעו: זה לא עניין של מה בכך. הפקת בת מצווה בימינו זה אתגר מאוד גדול כי יש אינספור פרטים שצריך לחשוב עליהם. לכן, אם חשוב לכם לעשות כל מה שאתם יכולים כדי להצליח, קחו בחשבון את האפשרות של הזמנת שירותי הפקת אירועים. יש היום שלל חברות שעובדות בתחום הזה, כך שאם תוכלו לפנות אל חברה מקצועית ומובילה כמו חברת בנות חוגגות בסטייל, למה שלא תעשו זאת?

      הפקת בת מצווה מיוחדת – למה כדאי להיעזר במי שמבין בתחום הזה?

      אם ננסה להבין מהם האתגרים שמביאה איתה הפקת בת מצווה מיוחדת, אנחנו נראה שהם לא מעטים. יש מגוון רחב של דברים שצריך לקחת בחשבון, כמו למשל:

      • המיקום – צריך לבחור את המקום המושלם
      • המוזיקה – יש להתאים את המוזיקה לאירוע
      • האטרקציות – היום אי אפשר לדבר על הפקה של בת מצווה מיוחדת ולא לדבר על אטרקציות. יש שלל אפשרויות בתחום הזה וצריך לדעת מה רלוונטי יותר ומה פחות.

      לכן ברור מדוע בכל מה שקשור להפקת אירוע ייחודי שכזה, רצוי להיעזר במומחים. מי שיש לו ידע, ניסיון והרבה יוכל לעזור לכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים.

      כך תבחרו לכם חברת הפקות שלא תאכזב אתכם

      הדילמה שלכם היא לאיזו חברת הפקות לפנות? רוצים לקבל שירותי הפקת בת מצווה מיוחדת אך לא ברור לכם מי באמת יוכל להתמודד עם האתגר הזה בדיוק כפי שאתם מצפים? הכירו את חברת בנות חוגגות בסטייל. מדובר על מותג מוביל בכל מה שקשור להפקת אירועים ועיצוב חגיגות. לכן, בין אם אתם חולמים על הפקת בת מצווה ובין אם מדובר על כל אירוע אחר, עם חברת בנות חוגגות בסטייל אתם במקום הנכון. מעוניינים להתחיל את הפקת האירוע עוד היום? לקבל הצעת מחיר או לשאול משהו? חייגו למספר: 052-8444552 ותוכלו להתרשם בעצמכם מהשירות האדיב והמקצועי שמציעה החברה.

      הפקת בת מצווה בבית

      היו לכם לאחרונה לא מעט דילמות לגבי השאלה איפה תרצו לחגוג את בת המצווה של הילדה? חשבתם על רעיונות שונים אך בסופו של דבר הרעיון של הפקת בת מצווה בבית נשמע לכם מעניין יותר? אם כך, דעו שאתם צודקים. זה נכון במיוחד אם יש לכם בית רחב ידיים עם גינה גדולה או סלון ענק. יש יתרונות רבים להפקת בת מצווה בבית, אך חשוב לראות איך אתם עושים את זה. מדובר בכל זאת על איזה ייחודי שצריך להיות שונה מכל יום הולדת אחר שעד היום חגגתם לילדה. לכן, אם יש לכם אופציה להזמין שירות כזה מהטובים ביותר בתחום, למה לחשוב פעמיים? חברת בנות חוגגות בסטייל מזמינה אתכם ליצור קשר וליהנות משירות מוביל ליצירת בת מצווה בלתי נשכחת, אז למה אתם מחכים?

      הפקת בת מצווה בבית – איך עושים את זה בצורה נכונה?

      בין אם מדובר על הפקת בת מצווה בבית ובין אם זו בת מצווה בטבע, יש כמה דברים שצריך לחשוב עליהם. למשל, כמה אנשים מוזמנים לאירוע וכמה אתם רוצים להשקיע? האם מבחינתכם זה צריך להיות אירוע בוטיק עם מחשבה על כל הפרטים? או שזה צריך להיות פשוט אירוע חברתי שכולם נהנים בו? איזה אוכל אתם רוצים להגיש, וגם, איך תרצו לעצב את האירוע? היום קשה לחשוב על אירועים שאינם מעוצבים או שאין להם קונספט מסוים. לכן ברור מדוע יש הרבה מאוד פרטים שצריך לחשוב עליהם מראש, וזו גם הסיבה שבגללה רצוי להיעזר במומחים.

      חברה שנותנת לכם שירות מעל ומעבר

      חושבים להזמין שירותי הפקת בת מצווה בבית וקצת מתלבטים במי לבחור? לא לגמרי יודעים על איזו חברה תוכלו לסמוך בעיניים עצומות? פנו עוד היום אל חברת בנות חוגגות בסטייל ותראו שתצאו מרוצים. החברה תדאג עבורכם לכל מה שקשור להפקת בת המצווה בבית, החל מבחינת המוזיקה ועד שילוב האטרקציות הכי שוות שיש. בת מצווה זו חגיגה חשובה של פעם בחיים, אז למה שלא תתקשרו עוד היום אל חברת בנות חוגגות בסטייל? החברה זמינה עבורכם תמיד במספר: 052-8444552 ואתם תראו שכאן תקבלו שירות ברמה אחת מעל כולם.

      שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support